Vitajte na portáli podpory spoločnosti JANUS SK spol. s r.o.

Portál umožňuje riešenie problémov aj pomocou Databázy znalostí. Prosím, v prvom kroku sa pokúste nájsť pomoc v tejto časti.
V prípade, že nenájdete odpoveď v Databáze znalostí, Vaše požiadavky prosím smerujte podľa problematiky nasledovne:
 
servis@janussk.sk       zadanie požiadavky na servisný zásah, cenová ponuka na náhradné diely, overenie záruky zariadenia Kyocera a pod.
support@janussk.sk    pomoc s riešením technických problémov s produktami a riešeniami Kyocera
myq@janussk.sk         pomoc s riešením technických problémov tlačového riešenia MyQ
 
Každá požiadavka na riešenie servisného alebo technického problému musí obsahovať:
 
1. Model a výrobné číslo zariadenia
2. Podrobný popis problému príp. aj kroky, ktoré ste urobili ale problém stále pretrváva a nepodarilo sa ho vyriešiť
3. Ak je to možné, priložte prosím do prílohy sken, fotografiu príp. snímku obrazovky

Search the Portal